Transavia

COMPACON FÖR TRANSAVIA

Det ledande budgetflygbolaget Transavia sökte efter en partner för att förnya sitt merchandise-program. Efter att ha undersökt marknaden valde Transavia till slut Compacon som sin föredragna leverantör av reklamartiklar och företagsvaror. Pitchen handlade om behovet av en partner som har förmågan att tydligt översätta varumärkesvärden till ett lämpligt sortiment av produkter, men också implementering av en Webbshop-plattform för att stödja den växande organisationen. Compacon kunde översätta Transavias önskemål till kreativa och professionella lösningar. 

Transavia

RESULTAT

Vi har skapat ett nytt sortiment av produkter som passar den internationella organisationen och för de olika målgrupper som Transavia tjänar. Transavias företagsidentitet är implementerad i den kompletta produktlinjen, vilket ytterligare stöder varumärkets igenkännedom. Dessa produkter erbjuds via en internationell webbshop, där Transavia-organisationen kan beställa sina produkter. Plattformen öppnas för anställda och kommer senare också att öppnas för konsumenterna.